Preparations (2 weeks to go) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu Preparations (2 weeks to go) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu

Preparations (2 weeks to go)

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

20 Maart 2014 | Nederland, Groningen

Vandaag is mijn paspoort teruggekomen met een prachtig paginavullend visum! Niets staat mij meer in de weg om 5 april af te reizen naar India. Het verdere hoognodige als o.a. een ticket, backpack, reisgids, en reisapotheek (i.v.m. angst voor het kruidige eten en een zeer waarschijnlijke 'Delhi Belly') zijn aangeschaft. Nu nog de laatste dingetjes en hopen dat alles dan in de backpack past. Waarschijnlijk wordt dit nog een uitdaging op zich. Ik geniet van deze voorbereidingen en kan niet wachten tot ik daadwerkelijk vertrek. Ik hoop regelmatig reisverslagen te kunnen plaatsen, maar heb zo mijn twijfels bij de beschikbaarheid van internet. We zullen zien!

  • 04 April 2014 - 19:56

    Pap:

    Goeie reis morgen en geniet er van.

    groetjes pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 10 April 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 14433

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 18 Mei 2014

Incredible India

03 Mei 2010 - 13 Juni 2010

2 make more of Makeni

Landen bezocht: