Preparations (2 weeks to go) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu Preparations (2 weeks to go) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu

Preparations (2 weeks to go)

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

20 Maart 2014 | Nederland, Groningen

Vandaag is mijn paspoort teruggekomen met een prachtig paginavullend visum! Niets staat mij meer in de weg om 5 april af te reizen naar India. Het verdere hoognodige als o.a. een ticket, backpack, reisgids, en reisapotheek (i.v.m. angst voor het kruidige eten en een zeer waarschijnlijke 'Delhi Belly') zijn aangeschaft. Nu nog de laatste dingetjes en hopen dat alles dan in de backpack past. Waarschijnlijk wordt dit nog een uitdaging op zich. Ik geniet van deze voorbereidingen en kan niet wachten tot ik daadwerkelijk vertrek. Ik hoop regelmatig reisverslagen te kunnen plaatsen, maar heb zo mijn twijfels bij de beschikbaarheid van internet. We zullen zien!

• 04 April 2014 - 19:56

Pap:

Goeie reis morgen en geniet er van.

groetjes pap.