One week to go... Makeni! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu One week to go... Makeni! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu

One week to go... Makeni!

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

10 April 2010 | Nederland, Groningen

Hee lieve mensen,

In eerste instantie was ik helemaal niet van plan om voor deze korte periode (6 weken) een waarbenjij.nu bij te gaan houden. Toch ben ik overstag gegaan.. Het is toch wel leuk om al mijn belevenissen op deze manier bij te houden en aangezien ik nog veel meer van plan ben te gaan reizen, kunnen die ervaringen er later ook nog bij.

19 april vertrek ik naar Lusaka, Zambia. Hier ga ik heen met twee meiden waarmee ik samen de minor International Aid and Development volg. We zijn alledrie verpleegkundigen, maar gaan ons van een hele andere kant laten zien. We gaan namelijk een school renoveren en een peuterschool helpen opzetten. Dat zijn onze grootste projecten. Daarnaast gaan we nog EHBO lessen geven en een presentatie over hygiene en gezondheid geven wat gelukkig nog wel enigzins met ons beroep/studie te maken heeft.

Ik heb er enorm veel zin in. Deze week nog even alle voorbereidingen treffen en dan gaan!

Ohh.. voor ik het vergeet.. Voor meer informatie over de stichting waarmee we gaan werken:
www.vriendenvanmakeni.org

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 10 April 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 14494

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 18 Mei 2014

Incredible India

03 Mei 2010 - 13 Juni 2010

2 make more of Makeni

Landen bezocht: