Anders was ik nu... - Reisverslag uit Winsum, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu Anders was ik nu... - Reisverslag uit Winsum, Nederland van Jacqueline Stolwijk - WaarBenJij.nu

Anders was ik nu...

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

20 April 2010 | Nederland, Winsum

De hele dag ben ik er mee bezig... Anders had ik nu in het vliegtuig gezeten, anders was ik nu in Ethiopie geweest, anders was ik nu aangekomen in Lusaka.. Maar helaas, het is helemaal anders. Ik zit nog gewoon in Nederland, waar het nu zelfs is gaan regenen.

Voor jullie informatie.. Mijn vlucht is twee weken uitgesteld en vertrekt nu op 3 mei. Wat betekent dat ik ook twee weken later terug kom.

Tegen de tijd dat ik in zambia ben meer nieuws.

Voor nu, groetjes en ik zie jullie vast nog wel voor ik weg ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 10 April 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 14497

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 18 Mei 2014

Incredible India

03 Mei 2010 - 13 Juni 2010

2 make more of Makeni

Landen bezocht: